Gradering, julehygge og dugnad

13.12.2023

Høstens gradering ble avholdt 9 desember. Med rekord antall påmeldinger. Hele 116 skulle i ilden denne lørdagen i klubben. Spente deltakere og sensorer gjorde seg klar for en lang og spennende dag. Det hele gikk som vanlig meget godt for seg med fornøyde sensorer og deltakere som ble en grad høyere. Gratulerer til alle deltakere og sensorer for en flott gradering.

Senere på kvelden var det julehygge for de voksne i klubben. En meget flott arrangert kveld med alt for mye fantastisk god mat og aktiviteter. Det var både quiz og utdeling av priser til ildsjeler som hadde bemerket seg igjennom året. Ildsjelene fikk pris som var inspirert av de verdiene som SKK står for. Hver enkelt ildsjel fikk hvert sitt ord bemerket på en diplom.

Mandagen etter gradering og julehygge ble dugnaden for høsten arrangert. Takk til alle som var med å bidro til at vi fikk shinet opp inne i klubblokalene og lagt nye matter i speildojo.

Det har vert høst med mye aktivitet og idrettsglede i klubben. Styret kan ikke takke nok alle instruktører, frivillige og medlemmer som er med å bidrar til at dette er den kjekkeste karateklubben å tilhøre. Vi ønsker våre medlemmer god jul og godt nyttår så er vi klare for et nytt år med mye nye kjekke treninger og aktiviteter.

mvh