Kick off samling 2023

28.08.2023

I helgen ble det avholdt Kick off samling for hele norsk karate. Arrangør var Norsk Karateforbund. Stavanger Karateklubb deltok med to ungdommer i helgen Kristoffer og Jonathan. Samlingen var både for kata og kumite utøvere fra 12 år og oppover. Helgen bestod av totalt 7 økter igjennom helgen både tøffe og lettere økter for begge grenene. Sentrum Kampsport og Sarpsborg Karateklubb stilte med lokaler for helgen.

For guttene ble dette en kjekk og innholdsrik helg med mye trening og sosiale aktiviteter. Tilbakemeldingen fra guttene var at helgen var veldig kjekk med mye god og kjekk trening samt at de ble kjent med andre utøvere fra andre klubber i Norge.

Det var to slitne men fornøyde gutter som kom hjem søndag.

Vi minner på treningssamlingen den 15-17 september i Kristiansand, med vår egen instruktør Andreas og 9 ganger verdensmester Wayne Otto. Denne samlingen er for ungdommer fra 12-18 år og Stavanger Karateklubb er en av arrangørene for samlingen. Vær raskt å meld dere på da det er et maks antall plasser. Vi håper så mange som vil fra klubben er med på denne unike sjansen å kunne prøve seg på kumitetrening. Stavanger vil og organisere transport til samlingen.

Link for påmelding er her og påmeldingsavgift er 500 kr: