NYHETER!

Her finner du de siste nyhetssakene fra SKK, klikk på overskriften for å lese hele artikkelen.

Bestilling av SKK t-skjorter

Vi tar opp bestilling av klubb t-skjorter. Kr.150,- for barn og 250,- for voksen.

Siste frist er fredag 3. mai!

Info og bestilling her

I helgen ble det arrangert gradering for medlemmene i SKK. 120 stk påmeldte og gjennomførte. Dette er det beste tallet på mange år. Veldig kjekt.

Datoen for vårens gradering er 3 juni. Graderingen vil være for både barn, ungdom og voksne.

SKK har gleden av å invitere alle voksne medlemmer over 18 år, til en kjekke sommerfest. Lokasjonen er Langflåtveien 47 A

Idrettsrådet i Stavanger arrangerer Idrettsdagen 2023 allerede lørdag 14.januar.

Vi gleder oss til nytt semester og starter opp allerede mandag 2.jan for eksisterende medlemmer. For nye medlemmer er første trening + infomøte tirsdag 10.jan kl 17:30, kom gjerne litt før!

Semesteret høsten 2022 er over i SKK og vi har flere som har gradert seg til nye grader. Vi i klubben og styret ønsker å gratulere alle sammen!

Stavanger Karateklubb stilte med 2 utøvere i årets WKF Norgesmesterskap i Karate. Mesterskapet ble arrangert av Vågsbygd Karateklubb og lokasjonen var Karusshallen i Kristiansand.