NYHETER!

Her finner du de siste nyhetssakene fra SKK, klikk på overskriften for å lese hele artikkelen.

Bestilling av SKK t-skjorter

Vi tar opp bestilling av klubb t-skjorter. Kr.150,- for barn og 250,- for voksen.

Siste frist er fredag 3. mai!

Info og bestilling her

Norsk Karateforbund skal arrangere regionsamling for Vestlandet for Kumite og Kata i Stavanger Karateklubb sine lokaler. Våre trenere Morten Alstadsæther, Bettina Alstadsæther & Andreas Souranta er noen av trenerene. Så kommer også kata trener fra Karateforbundet Arne Wallann.

Høstens gradering ble avholdt 9 desember. Med rekord antall påmeldinger. Hele 116 skulle i ilden denne lørdagen i klubben. Spente deltakere og sensorer gjorde seg klar for en lang og spennende dag. Det hele gikk som vanlig meget godt for seg med fornøyde sensorer og deltakere som ble en grad høyere. Gratulerer til alle deltakere og sensorer for en...

Årets NM i Karate ble som i fjor avholdt i Kristiansand arrangert av Vågsbygd Karateklubb. Som alltid når Vågsbygd arrangerer ble det et fantastisk arrangert NM. Takk til Vågsbygd som igjen stod som arrangør.

Stavanger Karateklubb og Stavanger Aikidoklubb har inngått et samarbeid for utveksling av kunnskap til elevene i de to klubbene. Vi har avtalt 4 onsdager før nyttår, der vi trener 45 minutter Aikido og 45 minutter karate. Vi vil få lære ukemi (fallteknikk) og 3-4 grunnleggende aikidoteknikker.