NYHETER!

Her finner du de siste nyhetssakene fra SKK, klikk på overskriften for å lese hele artikkelen.

17. mai

SKK stiller i år i Folketoget, og vi håper alle vil være med å vise fram klubben. Folketoget starter å bevege seg kl.1600, slik at alle bør være på plass senest 1545. SKK er nr. 20 i toget, og vi går bak Stavanger Fekteklubb, og foran Stavanger Kulturskole. Vår oppstilling før start er et sted fra Domkirkeplassen og i Kongsgata sørover mot Byterminalen. Det flotteste er selvsagt om du har på karatedrakten og/eller klubb hoodien, men om det ikke skulle la seg gjøre så kom gjerne i 17. mai stasen! Familiemedlemmer er velkomne til å være med, og spesielt med de minste barna. Dojoen er åpen fra 1445 - 1515 for de som skulle ønske å skifte der. Vi går også tilbake dit etter at toget løses opp i Bjergsted.

Bestilling av SKK t-skjorter

Vi tar opp bestilling av klubb t-skjorter. Kr.150,- for barn og 250,- for voksen.

Siste frist er fredag 3. mai!

Info og bestilling her

1000TAKK til Pia, Vår og Amalie som har vært gode ambassadører for SKK denne sommeren og vært instruktører under «1000TAKK Idrettssommer» arrangert av idrettsrådet i Stavanger. Det er kjekt å kunne vise frem idretten vår til barn og unge i bydelen vår.