NYHETER!

Her finner du de siste nyhetssakene fra SKK, klikk på overskriften for å lese hele artikkelen.

17. mai

SKK stiller i år i Folketoget, og vi håper alle vil være med å vise fram klubben. Folketoget starter å bevege seg kl.1600, slik at alle bør være på plass senest 1545. SKK er nr. 20 i toget, og vi går bak Stavanger Fekteklubb, og foran Stavanger Kulturskole. Vår oppstilling før start er et sted fra Domkirkeplassen og i Kongsgata sørover mot Byterminalen. Det flotteste er selvsagt om du har på karatedrakten og/eller klubb hoodien, men om det ikke skulle la seg gjøre så kom gjerne i 17. mai stasen! Familiemedlemmer er velkomne til å være med, og spesielt med de minste barna. Dojoen er åpen fra 1445 - 1515 for de som skulle ønske å skifte der. Vi går også tilbake dit etter at toget løses opp i Bjergsted.

Bestilling av SKK t-skjorter

Vi tar opp bestilling av klubb t-skjorter. Kr.150,- for barn og 250,- for voksen.

Siste frist er fredag 3. mai!

Info og bestilling her

Vi minner om sommertrening i SKK sin dojo i uke 27 tom uke 32. Tirsdag & torsdager trening for alle ungodm/voksne fra kl 18:00-19:15, velkommen til sommertrening.

Gradering er satt til lørdag 11. juni både for barn, ungdom og voksne, i Stavanger Karateklubb sine lokaler.

Stavanger Karateklubb holder stengt i påskeferien neste uke.
Trening starter opp igjen tirsdag 19.04.
God påske!

Årsmøte

21.02.2022

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til årsmøte 2022, tirsdag 8. mars kl. 19:00 i Stavanger Karateklubb sine lokaler.
Forslag til saker som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest 21. februar.
Saksliste og årsmelding blir gjort tilgjengelig senest en uke før møtet.

Oppsamlingsgradering fra høsten 2021 for ungdom og voksne kjøres søndag 13. februar kl.1730!